vrijdag 17 juli 2015

De enige echte verjaardagskleurkalender

De enige echte verjaardagskleurkalender

Deze verjaardagskleurkalender heeft uiteraard 12 mooie kleurplaten, waarvan alleen januari netjes doorloopt qua tekening bij de ophanging. De andere maanden zijn voor mijn gevoel verkeerd om gedrukt, als ze 180 graden gedraaid zouden zijn, dan zou de kleurplaat mooi doorlopen.

De maand januari is gekleurd met alcohol markers van Flying Tiger. Ook bij normaal gebruik drukt dit door op de kaft. Gelukkig niet op de achterkant van de maand februari.


                   
De maand februari is alleen met de zwarte stabilo 68 gekleurd. Ondanks ik wel graag kleur gebruik in mijn kleurplaten, vind ik deze heel mooi geworden. Less is more.





De maand mei is gekleurd met bruynzeel kleurpotloden uit het keverblik. Ondanks ik normaal gesproken graag met kleurpotlood werk, vond ik dat toch het lastigste.



Deze kalender kleur ik het fijnst met stift. Heel erg leuk dat de kleurplaat doorloopt op de achterkant van de maand, maar als je hem gaat ophangen, dan zie je helaas het gekleurde niet terug.


De enige echte verjaardagskleurkalender is onder andere te koop bij ako, bruna en http://www.bol.com/nl/p/de-enige-echte-verjaardagskleurkalender/9200000040332068/ voor          € 12,95.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten