woensdag 3 juni 2015

Het derde enige echte kleurboek voor grote kinderen

Persoonlijk vind ik dit kleurboek hele vrolijke kleurplaten hebben. Niet voor niets is dit kleurboek voor grote kinderen. Ik wil niet altijd heel ingewikkeld kleuren, soms kleur je om het kleuren. Daar is dit kleurboek heel geschikt voor.

Deze 3 kleurplaten zijn met stabilo 68 gekleurd. Deze stiften kleuren heel fijn op dit papier en drukken ook niet door. Deze kleurplaten spraken me aan omdat ik een vast patroon zag.



                              

De kleurplaat met katten is gekleurd met staedtler kleurpotloden van de boekenvoordeel. Deze potloden geven genoeg kleurafgifte af om mooie egale kleuren op papier te krijgen. Ook hier zie je een vast patroon terugkomen. Een set van 24 kost € 5,99.



Bij de kleurplaat met smileys kwam ik te laat achter dat er ook een vast patroon in zit, waardoor ik willekeurig de smileys  heb gekleurd met 8 penseelstiften van de action en 2 stabilo 68 roze. Ook deze stiften drukken niet door, zodat je de kleurplaat aan de achterkant ook kunt kleuren. Een set van 4 kost € 0,89.



Het derde enige echte kleurboek voor grote kinderen is onder andere te koop bij ako, bruna en http://www.bol.com/nl/p/derde-enige-echte-kleurboek-voor-grote-kinderen/9200000040358405/

voor € 9,95.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten